środa, 22 stycznia 2014

Stillsy 4x17, promo.

Dzisiaj mam dla Was stillsy z 4x17 oraz promo. Przepraszam, że post tak późno, ale za chwilę dodam również opis koloru różowego i jak on się sprawdza, jeśli chodzi o charakter Hanny. Ten post jak czytaliście na początku i w tytule jest o 4x17. Osoby ciekawe, które chcą poczuć przedsmak tego odcinku, zapraszam do rozwinięcia!





Troszeczkę moich wrażeń po promo.


Jeszcze nie obejrzałam 4x16, a już nie mogę się doczekać 4x17. Nie lubię, że tak nam dawkują ten serial. Słyszałam, że 4x16 jest skupiony bardziej na Kłamczuchach i nie ma Mony. Natomiast w tym promo już od początku ją widzimy. Jestem tym faktem bardzo zadowolona. W dodatku będzie miała wspólną scenę z Ezrą. Ostatnia ich rozmowa była dla mnie przerażająca, bo tak nagle słodki Ezra zmienił się w "psychopatę". Spencer czytająca pamiętnik Alison. Czy zapowiada się, że w końcu poznamy tajemnice w nim zawarte? Będzie też dużo scen z A, a to oznacza, że będzie się działo! Najbardziej tęskniłam za A, bo z jego udziałem tak naprawdę nie było zbyt wielu scen do tej pory. Ale ja po prostu mam takie wrażenie. Jak ja tęsknię za tym dreszczykiem emocji jak osoba w czerwonym kapturze zbliża się do dziewczyn. Promo tak mnie zaciekawiło, że teraz nie wytrzymam i chyba będę musiała znaleźć wcześniej chwilkę czasu dla 4x16.

A teraz pora na stillsy


















Ciekawe co zawiera liścik w zębie Hanny. A się postarało i w bardzo oryginalny sposób przekazuje wiadomość Kłamczuchom. Czy dziewczyny domyślają się, że Ezra to A? Czy Emily szuka na to dowodów w pustej sali lekcyjnej? Czy może znalazła się tam w innym celu?

A teraz kilka pytań do Was

Jakie Wy macie odczucia odnośnie promo i odcinka 4x17?
Będziecie czekać na napisy?
Ktoś z Was oglądał już odcinek 4x16?
 A może znajdzie się osoba, która oglądała w nocy na "żywca"?
Jeśli tak to jakie są Wasze odczucia?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz