czwartek, 17 lipca 2014

Okiem Azumiczki 5x06


Dostałam kilka pochwał za poprzedni post OA, więc postanowiłam napisać ten i następny tak samo (później już Magnolia wraca). Odcinek zaskoczył mnie trochę mniej niż poprzedni i mam mniej emocji w sobie, ale ten też będzie prosto z serca :)


Pierwsza scena - to co kocham, czyli SMS od A. "Tęskniłyście za mną, suki? -A", A wraca już na pełny etat i nie zamierza zostawić Ali w spokoju. Ciekawe czy znowu będą dwa różne podpisy, czyli "-A" i "--A", a może to całkiem nowa osoba? Przekonamy się za pewne dopiero w 7 sezonie :/

Kolejny wybuch mnie niestety nie zaskoczył, bo ja mądra oczywiści zerknęłam na komentarze :/ Już się przyzwyczaiłam do mojej głupoty, bo tak samo miałam z Moną i Ezrą jako A (wiem, że Ezra to nieprawda). Niemniej jednak to się wydarzyło, a w domu był Toby, chłopak ma pecha, bo już drugi raz trafił do szpitala przez A. Dziwne, że go nie pokazali. Kłamczuchy znowu żyją w strachu i co chce zrobić Alison? Oczywiście zniknąć. Swoją droga niezłe ma znajomości, ja bym tak łatwo nie załatwiła sobie biletów itd. 
Myślałam, że Spencer będzie miała największy problem z powrotem Ali, bo zabierze jej pozycję w grupie, a tu taka niespodzianka, bo Hanna chociaż pozornie jej pomaga ma jej po prostu dość i chce by odeszła. Teraz scena, która na prawdę mnie zaskoczyła i nie przeczytałam o niej w komentarzu, chociaż wiedziałam, że A zaatakuje Ali. Teraz już nigdy nie ubiorę apaszki ani szalika :D Na pomoc przybiegła Super-Emily! Walnęła napastnika książką, ale i tak A uciekło. Ma głowę ze stali. 
A jest jedną z nielicznych osób, która chce by Ali została w Rosewood. I dzięki tej akcji pokazał, że może ją zabić jeśli tylko zechce. Ja na miejscu Kłamczuch już dawno bym popełniła samobójstwo. Nie jestem silna psychicznie.

 



Wreszcie kamera w korytarzu Ezry się przydała. Szkoda tylko, że to nie A tam było tylko Eddie i przyniósł rysunek Bethany przedstawiający panią D. Ona chyba miała obsesję na punkcie tej rodziny. Tylko dlaczego do Ezry? Skąd wiedział, że on też tego szuka?
To nie był jedyny gość, pomijając Arię, która po rozmowie ze Spencer postanowiła jednak przerwać ich związek. Była jeszcze policjantka. Wypytywała go na temat Shany, ale on oczywiście skłamał.

                 
Trochę nie po kolei opisuję, ale teraz scena w stołówce. Trzeba być świnią jak A, żeby kazać dziecku patrzeć na martwą matkę. Nie wiem w jakim celu wysłał jej te nagranie, bo ona chyba się nie ruszyła, nie? Mógł po prostu wysłać zdjęcie. Po obejrzeniu filmik się usunął. nie wiem jak to możliwe, ale ok :D Ja się nie znam.

Paige zyskała w moich oczach mówić kto należy do watahy Mony. Teraz dziewczyny będą wiedziały na kogo szczególnie uważać :)


  

Kolejny raz Ali spała w łóżku Em. Tym razem nie doszło do czegoś więcej. Emily nawet nie zmrużyła oka. Nie dziwię się.  Ja też bym nie umiała po czymś takim zasnąć. A ma je w garści. Są zdane na jego łaskę nie i nie łaskę.

Mama Spencer też bawi się w śledczą. Czytała o zabójstwie w jej ogródku.
Opisywałam małżeństwa rodziców Kłamczuch i teraz czegoś tam brakuje. Państwo Hastings rozstają się chyba już na stałe. Tylko rodzina Fields się nie rozpadła, a to pewnie głównie dlatego, że rzadko się widują.
To nie było jedyne rozstanie. Travis zerwał z Hanną, a ja zaczęłam lubieć tą parę :/ Zawsze to tak się kończy - Emaya, Wrencer, Jaria i Havis.


Alison już nie jest najlepszą kłamczuchą. W jej zeznaniach są niedociągnięcia. Ciekawe kiedy policja odkryje prawdę, bo widać, że zaczynają węszyć i nie wierzą Ali.

Aria jak już wcześniej mówiły spoilery będzie p racowała w Radley. Czuję, że to nie będzie miła praca.

No i końcówka z A, a właściwie Black Widow (nie wiadomo czy to ta sama osoba). W każdym razie jest dobra w robieniu wieńców pogrzebowych. To już drugi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz