piątek, 4 lipca 2014

Podsumowanie ankiety 8



         
Oj, tak dawno nie było takich postów, już wyszłam z wprawy z używnia "Print Screena" :D
Jak zawsze, zapraszam do rozwijania :)


 PODOBA CI SIĘ OBECNY WYGLĄD BLOGA?


              
 Głosów malutko, ale to między innymi wina zepsutych ankiet na bloggerze, więc nie mogliście głosować :(

15 osobom podoba się wygląd, a 15 nie.
Czyli pół na pół :D

W dzisiejszym poście, nie ma co się rozpisywać, ale mogę napisać, że nowy wygląd bloga, jest już prawie gotowy i mam nadzieję, że się Wam spodoba.

Mam do Was pytanie i prośbę- proszę, abyście w komentarzach napisali ( w zależności od Waszego zdania) dlaczego się Wam podoba wygląd, a dlaczego nie i co powinno się w nowym znaleźć ( kolory itd).
Piszcie śmiało :D

1 komentarz:

  1. Nowy wygląd niech będzie taki kolorowy, letni, ponieważ mamy teraz wakacje. Ten wygląd też jest bardzo ładny, ale jest już bardzo długo i troszeczkę mi się znudził. ;) Kto powinien się znaleźć na nowym wyglądzie? Oczywiście Kłamczuchy i Alison. :D Mam nadzieję, że stworzycie świetny wygląd, a nawet jeśli mi się nie spodoba (w co wątpię :D ) to i tak będę z przyjemnością wchodzić na bloga. ;*

    OdpowiedzUsuń