poniedziałek, 25 lipca 2016

Sneak Peeks 7x06 + tłumaczenie

Hej!
Dzisiaj mam dla Was dwa sneak peeki odcinka 7x06 wraz z tłumaczeniem. 

Zapraszam do rozwinięcia!



Alison: Tu był nasz pierwszy pocałunek. To było w Wigilię. Eliott jakimś cudem dostał przepustkę dla Charlotte, żeby mogła zostać na noc. Sprawił, że myślałam, że to mój pomysł. To, że Charlotte może tu mieszkać. Że razem możemy przekonać sędziego, że była stabilna i była w dobrych rękach. 
Emily: Ali...
Alison: Przestań!
Emily: Nie musisz przez to przechodzić sama. Wiem, że jesteś zła bo oddaliśmy Cię w ręce A.D i masz do tego całkowite prawo...
Alison: Spencer mi już to wyjaśniła.
Emily: Pominęła jedną rzecz. Jest nam bardzo przykro. MI jest bardzo przykro. 
Alison: Wiem. 

Pozwólcie, że tego nie przetłumaczę. Jest tu trochę takich ''biznesowych'' pojęć, z których przetłumaczeniem mam problem, a nie chce pisać jakiś głupot. 
Ogólnie chodzi o to, że Hanna rozmawia z Lucasem o ich nowym biznesie. Mówi mu, że byłoby dużo łatwiej, gdyby był teraz przy niej, osobiście. Później dzwoni telefon Eliotta. Hanna go odbiera, a w słuchawce ktoś mówi: ''Następnym razem jak kogoś zakopiesz, upewnij się, że jest martwy.'' 

Jak myślicie, odcinek będzie ciekawy? 

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. 
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz