czwartek, 28 lipca 2016

PLL Quizy #1

Hej!
Dzisiaj mam dla Was pierwszy post z nowej serii PLL Quizy. W każdym poście będę dodawać linki do pięciu quizów oraz napiszę swoje wyniki. 
Zapraszam do rozwinięcia!

1. Którą bohaterką z „Pretty Little Liars” jesteś?

Mój wynik: Hanna
Nie wiem czy się z tym zgodzę, bo nie mam z nią bardzo wiele wspólnego, ale ją uwielbiam, więc nie narzekam. 

2. Do którego z chłopaków z Pretty Little Liars pasujesz najbardziej?
Mój wynik: Caleb
Twoim przeznaczeniem jest Caleb! Słodki buntownik, który jest wprost idealny na Twojego chłopaka!
W sumie nie narzekam, chociaż wolałam np. Jasona. 

3. „Kto to powiedział?” – Pretty Little Liars.
Mój wynik: 9/11
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam tego typu gry, więc jak dla mnie quiz jest świetny!

4. Ile wiesz o „Pretty Little Liars”?
Mój wynik: 12/15
Test dość łatwy, chociaż na trzy pytania odpowiedziałam źle. 

5. Czy uda Ci się odgadnąć jak bohaterzy z serialu Pretty Little Liars wyglądali w dzieciństwie?
Mój wynik: 98%
Ten też było stosunkowo łatwy. Fajnie zobaczyć jak zmienili się aktorzy. Juliana w ogóle nie poznałam. 

Seria jak widzicie dość luźna i przyjemna. 

Koniecznie piszcie w komentarzu swoje wyniki!

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Do zobaczenia!

3 komentarze:

  1. 1. Spencer
    2. Toby
    3. 6/11
    4. 11/15 (test niby łatwy, ale 2 pytania dość podchwytliwe)
    5. 91%

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Aria Montgomery
    2. Caleb Rivers (Też bym wolała Jasona)
    3. 9/11
    4. 15/15
    5. 93%
    Pamiętam Holly Marie Combs (Ella Montgomery) w "Charmed" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Hanna
    2. Jason
    3. 8/11
    4. 10/15
    5. 96%

    OdpowiedzUsuń