środa, 27 lipca 2016

15 rzeczy, których nie wiedzieliście o PLL

Hej!
Dzisiaj mam dla Was przetłumaczony artykuł ze strony Seventeen. Źródło na końcu.
Zapraszam do rozwinięcia!
Może w końcu dowiecie się kim jest A, ale wciąż zostanie kilka tajemnic w Rosewood. Jednak dopóki nie mamy na nie wszystkie wyjaśnień, przedstawimy Wam kilka faktów których prawdopodobnie nie wiecie. 

Co możemy powiedzieć, nigdy nie byliśmy dobrzy w dochowywaniu tajemnic...

1. Ashley i Lucy poznały się kilka lat przed PLL - na MySpace.
Poznając się przez wspólnych znajomych na MS, dziewczyny związały się i stały się internetowymi przyjaciółkami, spotykając się po raz pierwszy na przyjęciu urodzinowym w Disneylandzie kiedy były nastolatkami.

2. Shay Mitchell na początku miała grać Spencer.
Zanim dostała rolę Emily, brała udział w przesłuchaniach do roli Spencer, więc mogłoby być zupełnie inaczej, jeśli Troian nie dostałaby tej roli.

3. Oficer Garett Reynolds może wydawać się znajomy - grał włoską gwiazdę popu Paolo w Lizzie McGuire Movie. 

4. Ashley Benson jest odpowiedzialna za piosenkę w czołówce. 
Tak, to Ashley sprawiła, że producenci zainteresowali się Secret i to ona słuchała jej podczas kręcenia 1 sezonu. Wspominając jak to się stało powiedziała: ''To ja pokazałam piosenkę producentom i powiedziałam im 'Musicie umieścić tę piosenkę w czołówce'. Jestem wielką fanką The Pierces (to zespół który śpiewa Secret). Słuchałam ich podczas kręcenia w Vancouver i pomyślałam sobie 'O mój Boże, to idealna piosenka dla tego serialu'. Pobiegłam do twórców, a oni powiedzieli 'Może'. Później okazało się, że umieścili ją w czołówce. Więc nie mogłam być szczęśliwsza. Ta piosenka jest taka straszna i upiorna, idealnie pasuje do serialu.''

5. Nazwisko Alison ''DiLaurentis'' jest anagramem ''Liars United'' (pl. kłamczuchy zjednoczone).
OOH DRAMATIC.

6. Sasha Pieterse - aka Ali - była na przesłuchaniach do roli Hanny.
Nie tylko to, miała wtedy 13 lat! Jest jedyną kłamczuchą, która rzeczywiście jest nastolatką  - pozostała czwórka ma ponad 20 lat.
(To jest akurat nieaktualne, ale w momencie kiedy zaczęłam tłumaczyć ten artykuł, Sasha miała 19 lat)

7. Shay Mitchell nie ma tak naprawdę na imię Shay.
W rzeczywistości ma na imię Shannon.

8. Lucy Hale chciałaby, aby Aria była z Tobym.
''Jeśli miałabym wybrać jedną postać w prawdziwym życiu myślę, że byłby to Toby'' powiedziała Celebuzz. ''Jest tajemniczy i cichy, ale wciąż seksowny. To mój typ.''
Twój i nasz też.

9. The Apple Rose Grille było kiedyś Luke's Diner w Gilmore Girls.
(Mam trochę problem z przetłumaczeniem tego punktu, ogólnie chodzi o to, że Warner Bros. użyli tego miejsca dwa razy - raz jako The Apple Rose Grille w PLL, a drugi raz jako Luke's Diner w Gilmore Girls)

10.  Lucy Hale, Ashley Benson i Janel Parrish miały małe role w The OC (pl. ''Życie na fali'')

11. Odcień szminki Alison to Jungle Red by nars. 
No wiecie, jeśli chciałybyście uzyskać wygląd sfałszuj-własną-śmierć.

12. Żadna z kłamczuch nie wygląda jak w książce.
Tak, w książce Hanna była ruda, a Spencer miała brudno brązowe włosy. Emily miała włosy koloru truskawkowego blondu, natomiast Aria czarne i niebieskie oczy.

13. Spencer jest starsza od Ezry.
Troian jest najstarszą kłamczuchą, ma 30 lat, a Ian Harding, który gra Ezrę Fitza jest od niej rok młodszy i ma 29 lat.

14. Aria zdradziła każdego chłopaka jakiego miała w serialu.
Auć.

15. Związek Spencer i Tobiego był zaplanowany.
Kiedy producenci zobaczyli jak dobrze dogadują się Troian i Keegan, zdecydowali, że spróbują romansu i Voila.


Źródło:  http://www.seventeen.com/celebrity/movies-tv/news/a30934/things-never-knew-pretty-little-liars/?src=spr_TWITTER&spr_id=1442_203619814

Chcę tylko powiedzieć, że 3/4 posta przetłumaczyłam zeszłego lipca, ale nigdy go nie dokończyłam, ani nie opublikowałam. Robię to teraz, bo uważam, że artykuł jest ciekawy.

Który z faktów najbardziej Was zaskoczył? Mnie chyba 5 :O Nigdy tego nie wiedziałam.

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Do zobaczenia!

5 komentarzy:

  1. Mnie zaskoczyło większość faktów,fajnie coś takiego przeczytać w oczekiwaniu na serial :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Odcień szminki Alison to Jungle Red by nars.
    No wiecie, jeśli chciałybyście uzyskać wygląd sfałszuj-własną-śmierć."

    Padłam ��

    OdpowiedzUsuń
  3. 44 year-old Administrative Assistant IV Garwood Waddup, hailing from Gaspe enjoys watching movies like Tattooed Life (Irezumi ichidai) and Rappelling. Took a trip to Old Towns of Djenné and drives a De Dion, Bouton et Trépardoux Dos-à-Dos Steam Runabout "La Marquise". dodatkowe zasoby

    OdpowiedzUsuń