poniedziałek, 25 lipca 2016

PLL reakcje #2

Hej!
Dzisiaj mam dla Was kolejny post z reakcjami na różnie życiowe sytuacje.
Zapraszam do rozwinięcia!
1. Kiedy przystojny chłopak lajkuje Ci zdjęcia, a potem okazuje się, że ma dziewczynę.
/To zmienia wszystko/

2. Kiedy ktoś powie Ci, że przytyłaś.
/Nie, ty tego nie powiedziałaś/łeś/

3. Kiedy w końcu zrozumiesz, że Twoja przyjaciółka była fałszywa.
/Byłaś najlepszą przyjaciółką jaką kiedykolwiek miałam i to dla mnie wiele znaczyło. Ty dla mnie wiele znaczyłaś. Ale byłaś też moim największym wrogiem. I nie mogę uwierzyć, że tyle mi zajęło zrozumienie tego/

4. Kiedy chłopak mówi Ci, że miał nadzieję na coś więcej,
/Wiesz co mówią o nadziei. Jest matką głupich/

5. Kiedy ktoś cały czas do Ciebie wydzwania.
/Czy ktoś umarł?/

6. Kiedy próbujesz udawać, że znasz się na fotografii. 
/Fotograf w c**j/

7. *Kłótnia fanów PLL*
/Musisz być naćpana jeśli myślisz, że ___ jest A''

8. Kiedy wyślesz bezpłatnego smsa, ale i tak pobierze Ci pieniądze z konta.
/Okłamałeś mnie, więc Ci nie ufam/

9. Argument, który zawsze kończy kłótnię matki z dziećmi.
/Zrobiłam Was wszystkich/

10. Kiedy masz okres i każdy Cię denerwuje.
/Mogłabyś, tak jakby, tu nie być?/

Które reakcje są podobne do Waszych?

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. 
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz