sobota, 4 kwietnia 2015

TOP 10 cytatów... Mona #6

Hej :) 
Dzisiaj mam dla Was kolejny post z cytatami, tym razem będzie ich 10, ponieważ reszta postaci nie miała tak dużo kwestii jak kłamczuchy.
Tym razem są to cytaty naszej kochanej Mony <3
Zapraszam do rozwinięcia!


10.

''To moja szansa żeby pokazać ludziom kim naprawdę jestem.''

9.
''Musisz być bardzo czujna w tych czasach, tak jakbyś nie mogła nikomu ufać.''

8.
''Ta suka umie dotrzymać tajemnicy. Szanuję to.''

7.
''Obiecuję już nigdy nie słuchać plotek, chyba że sama je zacznę.''

6.
''Chcesz zagrać w grę?''

5.
''Nie wiem co jest bardziej żałosne, ludzie którzy plotkują, czy ludzie którzy słuchają plotek.''

4.
''Boże, myślałam, że ta ślepa suka tylko kradnie chłopaków.''

3.
''Ta piękna nie potrzebuje bestii.''

2.
''Czy twoje nogi zawsze były takie krótkie?''

1.
''Możesz nazywać mnie różnie, ale nie nazywaj mnie amatorką.''

To były wszystkie cytaty :)
Jakie są Wasze ulubione cytaty Mony? 
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Do zobaczenia! :)

1 komentarz:

  1. Ten na 1 miejscu na 100% najlepszy, Mona ma genialne teksty, ale mam wrażenie, że niektóre były takie sobie, a zabrakło tu wielu jej super cytatów

    OdpowiedzUsuń