poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Analiza piosenek 1x1- I Won't

Hej kochani! Dziś przeanalizujemy piosenkę Colbie Caillat- I Won't!!! Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia posta!


Zacznijmy od momentu w którym słyszeliśmy tą piosenkę. Było to gdy Aria przeglądała się w lustrze. Macie tu przetłumaczony tekst:

Colbie Caillat- I Won't:

nie zrobie tego co mi powiedziałeś.
nie zrobię tego co mówiłeś (nie)
nie zamierzam zatrzymać tego uczucia 
nie zamierzam tego zapomnieć 
nie chcę zaczynać od nowa
nie chcę udawać, że
nie jesteś moim kochankiem 
tylko że jesteś moim przyjacielem

bo kiedy wziąłeś moje serce 
wziąłeś to wszystko
kiedy oddałeś z powrotem 
rozpadło się
więc...

nie zrobie tego co mi powiedziałeś.
nie zrobię tego co mówiłeś (nie)
nie zamierzam zatrzymać tego uczucia 
nie zamierzam tego zapomnieć
nie chcę zaczynać od nowa
nie chcę udawać, że
nie jesteś moim kochankiem 
tylko że jesteś moim przyjacielem
moim przyjacielem
nie chce..

cóż, może nie jesteś odpowiedni dla mnie 
może ciężko to zauważyć
gubie się w twoim pięknie 
i po prostu przestaje pytać 

bo kiedy wziąłeś moje serce 
wziąłeś to wszystko
kiedy oddałeś z powrotem 
rozpadło się
więc...

nie zrobie tego co mi powiedziałeś.
nie zrobię tego co mówiłeś (nie)
nie zamierzam zatrzymać tego uczucia 
nie zamierzam tego zapomnieć
nie chcę zaczynać od nowa
nie chcę udawać, że
nie jesteś moim kochankiem 
tylko że jesteś moim przyjacielem
moim przyjacielem
nie chce..

mówisz, że łatwiej jest spalić niż budować
mówisz, że łatwiej jest zranić niż uleczyć
ale ja mówie że przegrywasz kiedy rezygnujesz z czegoś co kochasz
i ja żyłam bez ciebie juz wystarczająco długo
więc...

A więc zacznijmy od początku: 
Osobom która nie ulega innym jest zdecydowanie Spencer. Ogółem to cała piosenka kojarzy mi się z Toby'm i jego wstąpieniem do A-Team'u. Spencer po ,,śmierci'' Toby'ego nie zatrzymała swojego uczucia do niego mimo, iż w  pewnym sensie jego ,,śmierć'' miała właśnie to na celu więc...dziewczyna nie zrobiła tego co jej kazał. Nie zatrzymała tego uczucia i nie zamierzała o nim zapomnieć. W sumie to chciała zapomnieć o uczuciu, ale nie o nim. ,,Mówisz, że łatwiej jest spalić niż budować'' może biorę to zbyt dosłownie, ale cały ten wers kojarzy mi się z pożarem w którym Toby brał udział. Ta piosenka może nam również sugerować, że pomiędzy nim, a Alison było coś więcej. Udawała, że nic między nimi nie ma, a tak naprawdę kiedyś było. Może to nam mówić o tym jakie były ich relacje w rzeczywistości. Może było tak jak w tej piosence? Prawdopodobne jest też, że może chodzić o Ezre i Ali lub Ian'a i Ali. Jak dla mnie wszystkie z tych przypadków są bardzo prawdopodobne. Najbardziej dla mnie prawdopodobne jest to, że chodzi o Ian'a. Co Wy o tym myślicie? Taira :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz