poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Analiza piosenek- Beauty Queen



Jedyne dziecko Ewy i Adama
Ciało, pokonujące długą drogę
Bóg jeden wie, że rzeczywistość
Może być lepsza od fantazji
I jej oczy nie powinny rozmywać mojej wizji wiem, że ona
ona

Była królową piękności
i jeśli masz zamiar płakać, nie płacz dla mnie
Bo tu na ziemi
znalazłem prawdę
że wszyscy spadamy
Tak, wszyscy spadamy

Sidney powiedział mi coś raz
Kiedy wrócił i usiadł obok mnie
Powiedział: "Uważaj na te piękne
Ponieważ nigdy nie pozwolą ci spocząć w pokoju ".
Ale jej oczy nie powinny rozmywać mojej wizji wiem, że ona
Oh ona

Była królową piękności
i jeśli masz zamiar płakać, nie płacz dla mnie
Bo tu na ziemi
znalazłem prawdę
że wszyscy spadamy
Tak, wszyscy spadamy


popełnione w najsłodszym grzechu
ciała o smaku mleka i miodu
dlaczego ona zawsze wygrywa

Była królową piękności
i jeśli masz zamiar płakać, nie płacz dla mnie
Bo tu na ziemi
znalazłem prawdę
że wszyscy spadamy
Tak, wszyscy spadamy
Tak, wszyscy spadamy
Każdy z nas może upaść

Jak od razu po tytule zapewne zauważyliście piosenka kojarzy się z Alison, ale to może być zmyłka(zapewne taki cel mieli twórcy serialu). Tak szczerze to po pierwszym wersie można wywnioskować, że chodzi o jedynaczkę. Jedyną kłamczuchom która jest jedynaczkom jest...Emily! Nasza słodka niewinna Em. Ale niestety przechodząc do refrenu znowu myślimy o Ali. Chociaż...Em jest lesbijką co tak naprawdę może zniszczyć jej życie. Zanim ludzie dowiedzieli się o jej orientacji była o wiele bardziej...em...pociągająca? Nie wiem jak to nazwać, ale tak mi się to kojarzy. A więc ze słodkiej, pięknej dziewczyny stała się niedostępną dla wszystkich facetów kobietą. Czyli potocznie BYŁA królową piękności. Ona nie chce litości, jest dumna z tego jaka jest. Dziewczyna jak i piosenka uświadamiają nam, że nieważne jaki jesteś to potem i tak kończysz tak samo jak reszta. Bo nie oszukujmy się...cztery zupełnie inne dziewczyny mają taki sam los. Wszystkie są zupełnie inne, ale i tak kończą(jeszcze w sumie nie kończą) tak samo. W drugiej zwrotce też może chodzić o nią. Uważaj na tych ,,zwykłych(?) Em. Tak szczerze to nikt nie szykanował dziewczyny z powodu orientacji(no dobra był parę przypadków, ale nie wiele), ale mimo wszystko powinna uważać. Tu może chodzić o Monę. Ona w końcu jest królową. Może chodzić o to, że dziewczyna jest A! Mona ZAWSZE wygrywała!
*********************************************************************************
No i kolejna piosenka przeanalizowana! W tym tygodniu będę pisać regularnie. Macie jakieś pomysły na nową serię? Jeśli macie jakieś pomysły i coś Was interesuje piszcie śmiało! :) Buziaczki Taira :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz