środa, 24 września 2014

Definitywny powrót! Podsumowanie ankiety 9


image

Przychodzę dla niektórych z dobrą nowiną, a dla innych ze złą. Wracam i będę pisała posty w środy, czwartki i soboty.
Teraz podsumowanie ankiety 9
W ankiecie brało udział 37 osób, a oto wyniki:

Najlepszy styl wakacyjny ma...



Na pewno nie Spencer, która zdobyła 5 głosów (w tym mój), co stanowi tylko 13% wszystkich głosów. Jej styl przeżywa wzloty i upadki, ale wprost zakochałam się w tej stylizacji. Moim zdaniem bardzo pasują jej koszule i krata.

 Ta akurat jest ładna                                                       Ta to totalna porażka

Na przedostatniej pozycji uplasowała się Hanna, jej stylizacje zdobyły uznanie  9 osób (24%). Moim zdaniem jej styl upieranie się zmieniła się o 180° i to na gorsze, ale to tylko moje zdanie.



Drugie miejsce zdobywa Emily z 10-oma głosami (27%). Ładnemu we wszystkim ładnie. Nie wiem czemu, ale nie przypomina mi się żeby ubrała się jakoś brzydko, jej stylizacje często nie powalają, ale nie są totalnymi porażkami.



No i nareszcie pierwsze miejsce, Aria! Jej stylizacje z wakacyjnych odcinków polubiła największa liczba osób aż 15 osób (40%).

Stylizacje wzięłam stąd

A Wy na co głosowaliście?

4 komentarze:

  1. ''Moim zdaniem jej styl upieranie się zmieniła się o 360°'' - zmienić się o 360 stopni to powrócić do tego co było, jak już to zmienił się o 180 stopni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spencrrrrrrrrrrrrrr.............................

    OdpowiedzUsuń