poniedziałek, 22 września 2014

Powrót

Hej, ponieważ to pierwszy post po dłuższej przerwie, napiszę taki trochę post informacyjny.
Wracamy, tym razem ustaliłyśmy stały grafik. Ja będę pisała w poniedziałki, wtorki i piątki, a Azumiczka w środy, czwartki i soboty. Być może, teraz, kiedy Magnolii chwilowo nie ma na blogu, weźmiemy kogoś do pomocy, ale to wszystko wyjdzie w praniu, jak będziemy się wyrabiały z postami. W każdym razie, mamy nadzieję, że będziecie zadowoleni :)

Co chciałabym pisać na razie:
- na pewno dokończę serię Wywiad z A., jeśli...
-chciałabym podzielić się wrażeniami z najnowszej części PLL- "Skruszonych"
-newsy dotyczące aktorów, serialu itp..
-teorie dotyczące 5x12 i nie tylko ;)
To na razie tyle, jeśli macie jakieś specjalne życzenia na posty, to piszcie w komentarzach :)

Nie mam pojęcia co miałabym jeszcze napisać w dzisiejszym poście, taki typowy post o PLL będzie pewnie jutro, a dziś jest taki bardziej informacyjny. Może wyjątkowo zrobimy taką małą pogadankę? Chyba możemy zrobić wyjątek :)

No więc, w tym roku poszłam do gimnazjum. Pewnie są wśród Was osoby, które też zmieniały szkołę (i to niejednokrotnie :D), więc wiecie, że z początku trudno się przystosować. Ale z czasem się przyzwyczaja ;) Poszłam do nowej szkoły sama, ale poznałam fajne dziewczyny, wiadomo, w grupie zawsze raźniej ;)
Niestety, mam teraz więcej lekcji i nauki, ale damy radę:D
Innymi mówiąc, już odliczam dni do ferii:D

 

To na dzisiaj tyle, przepraszam, że tak krótko, ale obiecuję, że jutro będziecie zadowoleni :) Podzielcie się Waszymi wrażeniami odnośnie nowego roku szkolnego, szkoły i ogólnie, co tam u Was :)
I nie zapomnijcie zagłosować w ankiecie, jeśli tego jeszcze nie zrobiliście! ;)




4 komentarze:

  1. Nie chcemy kolejnej "dodatkowej" osoby na blogu -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może poczekajmy z tą decyzją i spróbujmy chociaż dać szansę tej osobie :) Jak nie będzie się podobało to nie będzie pisała.

      Usuń
  2. cieszę się, że wróciłyście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale zgadzam sie z osobą powyżej też - żadnych kolejnych adminów/ administratorów/autorów na tym blogu

      Usuń