piątek, 1 maja 2015

Promo 6x01 + wrażenia

W internecie pojawiło się promo szóstego sezonu. Zapraszam do obejrzenia :)

W rozwinięciu zdjęcia i moje wrażenia.











Po pierwsze: UWIELBIAM TO PROMO <3 Zaczynając od kołysanki (?) śpiewanej przez Monę po wygląd Kłamczuch (z wyjątkiem) i świetne sceny przedstawione na filmie. 
Po drugie: Wcześniejszy wyjątek. Co się stało z fryzurą Arii?! Czy tylko ja ubolewam nad jej krótkimi włosami? :P
I po trzecie: Kto to jest M? Czy chodzi tu o Monę czy może o kogoś innego?
Co myślicie o promo? Która scena Was najbardziej zaciekawiła? Dajcie znać ;)

4 komentarze:

  1. Niektórzy myślą, że chodzi tu o Maye
    Aria na tych zdjęciach wyglada super, mam wrażenie, że wszystkie dziewczyny wyglądają jak z przed zniknięcia Ali, teraz przypomina mi się, że JAson w którymś odcinku powiedział, że lubi pasemka Arii.
    Promo jest super, chcę już 2 czerwca, został równo miesiąc. Nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli byłaby to Maya to WOW... :O Ale nie wiem czy chciałabym, żeby wróciła, to by było takie nierealne :D Też się nie mogę doczekać! ;)

      Usuń
  2. No tak promo jest super! Dlaczego ubolewasz nad nową fryzurą Lucy ? Według mnie jest genialna! Wg kłamczuchy super wyglądają :)

    + Zapraszam na bloga o Lucy Hale http://lucyhalepoland-news.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, też uważam, że super wyglądają, ale Lucy w krótkich włosach... Kompletnie nie mój gust :P

      Usuń